آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات تخصصی موبایل

در دنیای امروز که همه چیز الکترونیکی و کامپیوتری شده است کسی میتواند موفق شود که به همه این مباحث و یا بخشی از آن مسلط شود.این تسلط می  تواند مربوط به تعمیرات و بخش های فنی – فروش و پشتیبانی و…. شود. خب می توانیم به جرات بگوییم که  در ایران بازار فروش موبایل بسیار زیاد و داغ است و به همین دلیل باید به دنبال راهی بود که بتوان هم از آن را در آمد های خوبی کسب کرد و هم بتوان خدمات خوبی نیز به دارندگان تلفن همراه ارائه داد . یکی از این خدمات که واقعا در ایران جای پیشرفت زیادی دارد و این بازار نیازمند آن است بحث عیب یابی  و خدمات فنی برای مشتریان می باشد.

آموزش قطعه شناسی موبایل

زیرا وقتی مشتری یک  دستگاه مانند موبایل را خریداری میکند انتظار دارد که دستگاه بدون خرابی و لذیت کردن کار کند و خود نمی تواند مباحث فنی را عهده دار باشد مگر این که فرد به مسائل فنی علاقه مند بوده باشد.ولی به صورت عامیانه مشتریان فقط می خواهند استفاده کننده باشند و خود را در گیر مسائل عیب یابی و خرابی نکند و به همین دلیل است که وقتی  موبایل خراب می شود به دنبال مکانی برای تعمیرات سریع و استفاده مجدد از دستگاه خود هستند. در این میان کسی موفق است که دانش خوبی در زمینه تعمیرات و عیب یابی گوشی های موبایل داشته باشد.ما در بالا به گزینه ای اشاره کردیم این که افرادی هستند که علاقه مند به تعمیرات گوشی  های موبایل می باشند و این افراد معمولا به دنبال جایی هستند که بتوانند به خوبی عیب یابی و تعمیرات گوشی های موبایل را آموزش ببینند.شاید شما که در حال خواندن این مطالب هستید نیز یکی از این علاقه مندان به تعمیرات موبایل  باشید که میخواهد به  یک فرد قوی در مبحث تعمیرات موبایل تبدیل شوید.

آموزش فلش زدن گوشی موبایل

خبر خوبی که می خواهیم به شما و تمام علاقه مندان بدهیم این است که مرکز تعمیرات موبایل که خود یکی  از قوی ترین مراکز تعمیراتی گوشی تلفن همراه است  دوره های اموزش تعمیرات موبایل را برگزار کرده است. این دوره مخصوص افرادی است که حتی زمینه ی قبلی در تعمیرات گوشی های موبایل ندارند ولی میخواهند که تعمیرات موبایل ررا به خوبی یاد گرفته و کار تعمیرات را انجام داده و از این مراه کسب درآمد کنند.

در دوره اموزش تعمیرات موبایل شما در ابتدا با الکترونیک پایه به صورت کامل آشنا می شوید تا زمینه لازم را به دست آورید و سپس وارد مباحث عیب یابی گوشی های تلفن همراه خواهید شد. ( در زیر به برخی از موضوعات مهم آموزش تعمیرات موبایل اشاره شده است )

آموزش قطعه شناسی

۱ – آموزش الکترونیک پایه و قطعه شناسی

در این بخش که اولین بخش از آموزش تعمیرات موبایل بوده و به عبارتی هم پیش نیاز دوره می باشد کار آموزش با انواع قطعات الکترونیکی عمومی  و قطعات به کار رفته در گوشی های موبایل آشنا شده ، با علایم شماتیک قطعات الکترونیکی و پیدا کردن قطعات با استفاده از نقشه را خواهد آموخت.

۲ – آموزش عیب یابی مدار آنتن گوشیعیب یابی مدار آنتن

مدار آنتن در گوشی های موبایل وظیفه ی ار سال و دریافت سیگنال های ارتباطی را دارد که در صورت بروز مشکل برای این قسمت انتن دهی موبایل دچار اشکال می شود و مردم این ایراد را به عنوان پرش آنتن می شناسند. در این بخش از دوره ی تعمیرات موبایل شما با انواع خرابی مدارات انتن و همچنین روش های عیب یایبی و تعمیر مدار آشنا شده و خواهی توانست تعمیر کنید.

۳ – آموزش بازوبست کردن گوشیآموزش بازو بست کردن گوشی

باز کردن گوشی جهت تعمیرات خود نیز یک تخصص است . از آن جایی که گوشی های موبایل دارای کابل های فلت که بسیار حساس است – پیچ های ریز و نقاط آسیب پذیر می باشد که اگر در هنگام باز کردن و یا بستن به این مورد توجه نشود باعث کنده شدن و بخشی از موبایل مانند کابل فلت و یا شکستن تاچ و ال سی دی  و یا ……… می شود که در این مواقع خرابی چندین برابر می شود ، برای جلوگیری از همین خرابی باید کسی که می خواهد تعمیرات موبایل را انجام دهد به اصول باز کردن و بستن گوشی به صورت درست و صحیح وارد باشد که در این بخش شما با روش باز و بست کردن موبایل آشنا شده و خواهی توانست یک موبایل را بدون بروز مشکل باز کرده و به راحتی ببندید.

۴ – آموزش عیب یابی و تعمیرات برد اصلی موبایلآموزش تعمیرات موبایل

خب می توان گفت که مهمترین بخش در تعمیرات گوشی های موبایل مبحث عیب یابی کلی و تعمیرات مین برد موبایل است.شما در این بخش از دوره عیب یابی  و تعمیرات برداصلی گوشی را یاد خواهی گرفت و همچنین با نقشه خوانی و عیب یابی از روی شماتیک را نیز خواهید آموخت.پس از تکمیل کردن تمامی دوره ها که در بالا مهمترین عناوین برای شما آوده شد به راحتی خواهی توانست در بازار کار مشغول به کار شده و در بخش تعمیرات به صورت حرفه ای عمل کنید.

همچنین می توانید جهت  کسب اطلاعات بیشتر در باره یی نحوه ی برگزاری دوره با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن های تماس : ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس »تهران-میدان انقلاب -کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱