تعمیرات آیفون ۱۵ پرومکس

در ابتدا بهتر است کمی با گوشی آیفون ۱۵ پرومکس آشنا شوید ( البته در زمینه سخت افزاری و فنی آن )

همه کسانی که  در حوزه ی خرید و فروش گوشی های موبایل و بازار کامپیوتر و لپ تاپ کار میکنند و حتی کاربران عادی نیز آوازه ی بلند اپل را شنیده اند و می دانیم که محصولات شگفت انگیز این شرکت چقدر همه ها مجذوب خود نموده است . در این بخش  از وب سایت مرکز تعمیرات موبایل می خواهم کمی از قابلیت های خوب و همچنین مشکلات آیفون ۶ برای شما صحبت  کنیم.

در ابتدا آشنایی با سخت افزار گوشی آیفون ۱۵ پرومکس

تا قبل از آیفون ۱۵ پرومکس گوشی آیفون به به صفحات نمایشی ۴ اینچی و ۳٫۵ اینچی مجهز بود، ولی خب بیشتر کاربران برای این که تصاویر را بهتر و واضح تر ببینند نیاز داشتند که صفحه نمایش گوشی هایشان بزرگتر باشد و این شد که شرکت اپل تصمیم گرفت گوشی های خود را با صفحات نمایش با ابعاد بزرگتر و همچنین کیفیت بهتر ارائه نماید.در این زمان دو گوشی با ابعاد صفحه نمایش ۴٫۴ اینچی و ۵٫۵ اینچی را وارد بازار کرد ، گوشی های اپل نیز از دسته یی تلفن های هوشمند بوده که این روزها نیز تلفن های همراه هوشمند به ابزار دست اول هر کاربری تبدیل شده است.

باید بدانید که آیفون ۱۵ پرومکس طرحش بسیار شبیه به آیفون اول است ، بدنه ی آن آلومینیومی بوده و لبه های گوشی منحنی شکل است که در مدل های قبلی حالت مربع داشت. اگر کسی از آیفون ۱۴ استفاده کرده باشد و سپس آیفون ۱۵ promax خریداری نماید متوجه عریض تر – حجیم تر و سنگین تر بودن آیفون ۱۵ promax نسبت به ۱۴ خواهد  شد. وزن آیفون ۱۵ promax 129 گرم بوده وتقریبا  ضخامت آد در حدود ۷ میلی متر است.

پردازنده : Apple A8 (64-bit)

سیستم عامل : iOS 11

حافظه ی رم : ۱۰GB

صفحه نمایش : ۴٫۷ inches 750 x 1334 pixels

تراکم پیکسل : ۳۳۲۶ ppi

حافظه یی ذخیره سازی : ۱t/512/128 GBتعمیرات آیفون 6

دوربین اصلی :۸ MP, 3264 x 2448 pixels, autofocus, dual-LED (dual tone) flash
۱٫۵µm pixel size, geo-tagging, touch focus, face and smile detection, image stabilization, panorama, HDR

دوربین جلو : ۲۱٫۱MP, 720p, burst

ضبط ویدو : ۱۰۸۰p at 30fps/60fps SlowMo 120fps/240fps

وای فای : Dual-band 802.11 a/b/g/n/ac

بلوتوث : ۹٫۰

جهت یابی : Accelerometer, gyro, proximity, compass, barometer

اسکنر اثر انگشت : TouchID fingerprint sensor

سیم کارت : nanoSIM

باطری : Non-removable Li-Po 3300 mAh battery

رنگ های بدنه : خاکستری – نقره ای – طلائی

خب در بالا با برخی از مهمترین  بخش های فنی آشنا شدید و حالا در داین بخش نیز می خواهیم درباره ی مشکلات و خرابی این گوشی حرف  بزنیم که هم تجربیات مرکز تعمیرات موبایل بوده و هم توسط کاربران کشف و گزارش شده است.

یکی ازز مشکلات این گوشی که کاربران زیادی برای برطرف کردن آن مراجعه می کنند این است که نمایشگر قرمز می شود. مشکل به این شکل اتفاق می افتد که کاربران گوشی خود را روشن می کنند و طبق معمول لوگوی اپل روی صفحه ظاهر شده و بعد از آن صفحه نمایش قرمز شده و در روی لوگو هنگ کرده و دیگر پیش نمی رفت. دلیل این ایراد چندین است و همچنین راه حل های خود را  دارند . طبق تعمیراتی که در این مرکز انجام شده این مشکل عمدتا ایراد نرم افزاری بوده است که در این مرکز به خوبی برطرف شده است.

ایراد بعدی که خیلی هم ایراد بدی ا ست این بوده که در زمان تماس گرفتن نمی توانند صدای طرف مقابل را بشنوند.به عبارتی تماس برقرار می شود و مشکلی هم از نظر انتن دهی نیست ولی صدای فرد مقابل یا به درستی شنیده نمی شود و یا اصلا شنیده نمی شود.این مورد نیز از جمله خرابی هایی است که برای آیفون ۱۵ promax به وجود آمده و ما شاهد این مشکل نیز بوده ایم که البته در این مرکز به خوبی عیب یابی و رفع شده است.

مشکل بعدی که برای آیفون ۱۵ promax وجود دارد این موضوع است که گوشی شارژ نمی شود و این رو هم بسیاری گزارش داده اند.البته در وحله ی اول این ایراد مربوط به شارژر و سوکت است که باید ابتدا این موارد را کنترل کنید و در صورتی که ایرادی در بخش خود شارژر و سوکت وجود نداشت ولی بیشتر این مشکلات به دلیل خرابی و وجود ایراد در بخش مدا پاور گوشی است که نیازمند عیب یابی سخت افزاری است که توسط متخصصین مرکز تعمیرات موبایل به خوبی عیب یابی و تعمیر می شود.

خب خیلی دیگر از مشکلات نیز وجود داشته که تعدادی در این مرکز تعمیراتی مشخص شده است و تعدادی نیز توسط کاربران گزارش  شده اند که همه این مشکلات قابل عیب یابی و برطرف سازی نیز بوده که این مرکز توانسته تا ۹۵ درصد مشکلات را برطرف نماید. از جمله ی این مشکلات نیز می توان به عدم شناسائی سیم کارت – آسیب پذیری در برابر  ضربات –  عدم کار کردن بلوتوث و کند کار کردن صفحه لمسی …

تلفن های تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس »لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران-میدان انقلاب -کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید