تعمیرات گوشی های htc

در ابتدا آشنایی با کمپانی htc

طبق روال این وب سایت وقتی میخواهیم به معرفی یک گوشی  موبایل بپردازیم در ابتدا کمی در باره ی شرکت سازنده ی گوشی صحبت خواهیم کرد. در اینجا میخواهیم در باره ی کمپانی htc برای شما صحبت کنیم  که یک شرکت تولید گوشی های هوشمند می باشد که کار خود را از سال  ۱۹۹۷ آغاز کرده است و یک شرکت در تایوان می باشد.

نام اول این شرکت High Tech Computer Corporation بود و بیشتر کارش ساخت کامپیوترهای شخصی و نوت بوک بود ولی از سال ۱۹۹۸ وارد طراحی و ساخت گوشی های لمسی شد و با پیشرفت فناوری به ساخت گوشی های لمسی هوشمند روی اورد.htc کمپانی بود که به تولید تلفن های همراه با سیستم عامل ویندوز موبایل رو آورد و مدل های دقیقی از گوشی های مذکور را  وارد بازار کرد. دقیقا از سال ۲۰۰۵ بود که htc وارد مبحث تولید گوشی های هوشمند ۳G شد و اولین گوشی اندرویدی خود را در سال ۲۰۰۸ وارد بازار نمود.

خب در اینجا میخواهیم یکی از مدل های خوب گوشی  htc را به شما معرفی کنیم.

HTC One M9

بدنه HTC One M9  از فلز برس خورده و یه پارچه ساخته شده است و دور آن فریم فلزی وجود دارد که استفاده از آن را بسیار بهبود بخشیده و از نظر زیبایی بسیار عالی می باشد.بسیاری از تولید کنندگان تلفن های همراه که به تولید صفحات نمایش QHD روی اورده اند ولی htc وان ۹از همان LCD IPs با روزولوشن فول بهره می برد. در پایین گوشی htc one  m9 لبه ی پایین وجود دارد و این به دلیل آن است که در این بخش اسپیکرهای قدرتمند بوم ساند وجود دارند که پهنای صدای بسیار عالی را به کاربر ارائه می دهد. در زیر مشخصات HTC one m9 (2015  را قرار داده ایم.

  1. ابعاد ۱۴۴٫۶ x 69.7 x 9.6 mm
  2. سایز صفحه نمایش ۵٫۰ inches
  3. نوع صفحه نمایش Super LCD3
  4. وزن  گوشی ۱۵۷ g
  5. رزولوشن  ۱۰۸۰ x 1920 pixels (~441 ppi)
  6. حافظه برای نگه داری اطلاعات ۳۲ GB
  7. نوع باطری Li-Po 2840 mAh (Non-removable
  8. پشتیبانی ۱۲۸ گیگا بایت حافظه ی خارجی ( sdcard)
  9. دوربین اصلی ( پشتی )  ۲۰٫۷ MP, 5376 x 3752 pixels, autofocus, dual-LED (dual tone) flash
  10. دوربین سلفی  ۴ MP Ultrapixel
  11. ضبط فیلم ۲۱۶۰p@30fps, 1080p@60fps, 720p@120fps
  12. اس او سی  Qualcomm MSM8994 Snapdragon 810Quad-core 1.5 GHz Cortex-A53 & Quad-core 2 GHz Cortex-A57
  13. بلوتوث  v4.1
  14. گرافیک (gpu) Adreno 430
  15. حافظه ی رم اجرایی ۳GB
  16. وای فای ۸۰۲٫۱۱ a/b/g/n/ac, dual-band
  17. پشتیبانی سیستم عامل  Android 5.0 with Sense 7.0
  18. دیگر قابلیت ها Accelerometer, gyro, proximity, compass, barometer

خب تا این جا هم کمی با کمپانی htc آشنا شده و هم با یکی از گوشی های معروف این شرکت آشنایی پیدا کردید . هر کسی که در دنیای گوشی های موبایل و دستگاه های الکترونیکی باشد  می تواند به راحتی تشخیص دهد که همین یک مدل گوشی چه قابلیت های بالایی دارد و این نشان ازقدرت شرکت تولید کنند  htc می باشد.

تعمیرات تمامی مدل های گوشی های htc در این مرکز تعمیراتی انجام می شود. تلفن تماس ———————  ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس »لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران-میدان انقلاب -کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید