آموزش فلش زدن و نصب نرم افزار

آموزش برطرف سازی  مشکلات نرم افزاری موبایل

اکثر مشکلاتی که برای گوشی های موبایل پیش می آید در خیلی از اوقات نرم افزاری بوده و می توان با استفاده از روش  های مختلفی که در دوره های آموزش تعمیرات موبایل به ان ها پرداخته می شود این گونه مشکلات را برطرف نمود. اگر بخش های دیگر وب سایت را مطالعه کرده باشید میدانید که خیلی از مشکلات  سخت افزاری به دلیل وارد آمدن ضربه و آب خوردگی می باشد وگر نه یک گوشی موبایل به همین راحتی ها دچار خرابی نمی شود.

خب مشکلات زیادی در کمین نرم افزار سیستم هایی مانند موبایل و تبلت ها هستند که میتوان به ویروسی شدن و خراب شدن فایل ها اشاره کرد که در مورد ویروسی شدن گوشی باید با استفاده از آنتی ویروس های قوی که در رایانه ها وجود دارد ان ها را پاک سازی کرد. ولی در رابطه با خرابی فایل ها و حتی سیستم عامل باید از روش های مختلفی بهره بد که در دوره های اموزشی تعمیرات موبایل به آن ها به صورت تخصصی پرداخته خواهد شد. خب خیلی ها مباحث فلش کردن گوشی را شنیده اند و میدانند که در زمانی که  گوشی موبایل از نظر نرم افزاری دچار اشکال می شود تنها راه حل فلش زدن گوشی موبایل است ولی به دلیل این که برندهای زیادی به همراه صدها مدل در بازار موجود است روش های مختلفی برای فلش زدن گوشی ها وچود دارد و همچنین از ابزارهای مختلف و نرم افزارهای مخصوص خود را  دارند.

در دوره های آموزشی تعمیرات موبایل در ابتدا به انواع مشکلات نرم افزاری پرداخته می شود و سپس با ابزارهای فلش زدن گوشی های موبایل آشنا شده و یاد خواهی گرفت که چه نرم افزاری برای کدام برند است و به چه شکلی از آن باید استفاده کرد. همچنین باید به عنوان یک تعمیرکار حرفه ای در زمینه تلفن های همراه به طور کامل فایل های فلش را باید بشناسید و بتوانید یک  گوشی را خوب و کامل فلش کنید. در این جا به عنوان مثال بایید بگوییم که برای فلش زدن برند گوشی سامسونگ از نرم افزاری به نام اودین استفاده می شود.

جهت اطلاعات بیشتر در باره ی این دوره تماس بگیرید. تلفن : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس مراجعه »تهران-میدان انقلاب -کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید