تعمیرات گوشی سامسونگ

آشنایی با چند قابلیت گوشی های گلکسی و اشاره ای به مشکلات این مدل از گوشی سامسونگ

سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت های خوشه ای در کره ی جنوبی می باشد که یک شرکت چند ملیتی است و دارای چند شرکت تابعه زیرمجموعه می باشد.شرکت های زیر مجموعه در صنایع مختلف فعالیت دارند.شرکت سامسونگ در ابتدا به صورت گروهی و توسط  شخصی به نام لی بیونگ چول با عنوان یک شرکت بازرگانی راه انداز گردید.در ابتدا شرکت سامسونگ در حوززه های فناوری هوا – فضا ، نساجی ،ارائه خدمات بیمه و اوراق بها دار بوده است.

در سال ۱۹۸۷ سامسونگ به چهار گروه تقسیم گردید که نام این گروه  به ترتیب ، گروه سامسونگ ، گروه شینسگائه ، گروه سی جی و گروه هانسول میی باشد.کمپانی سامسونگ از سال ۱۹۹۰ فعالیت گسترده ی خود را به صورت جهاتی روی صنعت الکترونیک – تولید گوشی های موبایل و این سیستم ها متمرکز کرد که تولید هارد دیسک کامپیوترر – مانیتورها و تلویزوین از جمله ی دستاوردهای این شرکت می باشد.

خب بعد از آشنایی جزئی با کمپانی سامسونگ در این بخش می خواهیم به معرفی یکی از گوشی های تلفن همراه این شرکت بپردازیم و نیز در مورد خرابی کلی گوشی های سامسونگ صحبت کنیم. در اینجا قصد داریم تا جدیدترین گوشی تلفن همراه سامسونگ را به شما عزیزان معرفی کنیم. این گوشی galaxy s8 و +s8 نام دارد.  ( و اما مشخصات آن ).

  • صفحه نمایش حیرت آور آن (infinity display)  طراحی آن به نوعی از درون به بیرون بوده تا از محدودیت های صفحه نمایش گوشی هوشمند مذکور فراتر باشد به عبارتی لبه های اضافی مانند سایر گوشی ها نداشته و هر ان چه در در تصویر می بینید تمام محتوا می باشد.
  • دوربین ۱۲ مگا پیکسلی با فناوری dualpixel   به شما این امکان را می دهد که تصاویر را آن طور که هست  ثبت نمایید و بنابر شعار خود سامسونگ دوربینی است برای ثبت تمام لحظه ها. دوربین جلویی آن نیز ۸ مگا پیکسل می باشد که به حدی دقیق می باشند که چیزی به نام کش اومدن تصویر را نخواهی دید و تمام تصاویر را چه در شب و چه در روز نیز به بهترین شکل ثبت خواهی کرد.
  • امنیت آن نیز بسیارر فوق العاده می باشد و با دارا بودن اسکنر عنبیه هیچ کسی نمی تواند در گوشی شما کنجکاوی نماید و از چشم هر بیگانه ای به دور خواهد ماند.شما به هیچ عنوان دو عنبیه ای را نخواهی یافت که طراحی مشابه و الگوی مشابه داشته باشند و وقتی که در سیستم این گوشی اطلاعات و الگوی عنبیه شما ثبت گردید فقط خودتان توسط گوشی شناسایی خواهی شد.
  • عملکردی سریع ( حتی زیر باران ) .حتی در زیر باران نیز میتوانید به راحتی کار کنید و هیچ گاه دست از کار کردن با گوشی برنخواهی داشت این گوشی به پردازنده یی ۱۰ نانومتری مجهز  وجود این پردازنده ی قدرتمند حتی کارایی باطری را نیز افزایش می دهد. شما می توانید ظرفیت ذخیره را افززایش داده و در هوای بارانی و گردو غبار نیز با استاندارد lp68 از استفاده کردن از گوشی خود لذت ببرید.
  • و مهمترین سیستم گوشی که همه ما عمری به دنبال  چنین سیستمی بوده ایم. زمانی که در گذشته می خواستیم گوشی خود رار عوض کنیم باید از تمامی اطلاعات آن از جمله عکس – فیلم و ….. باید بکاپ می گرفتیم که خب در خیلی از اوقات امکان پذیر نبود و به همین دلیل بسیاری از اطلاعات خود را از دست می دادیم، ولی گوشی سامسونگ s8 این مشکل را حل کرده است و می توانید در تعویض گوشی تمامی اطلاعات خود را حفظ و نگهداری کنید. خدمات بکاپ بنا بر نوع گوشی در بسته های خدماتی این سیستم تفاوت های وجود دارد.

خب تا این جا به برخی از قابلیت های مهم گوشی سامسونگ galaxy s8 اشاره شد و البته این ها ثفقط گوشه ای از قابلیت های فراوان و شگفت آور این گوشی تلفن همراه است. در ادامه میخواهیم کمی از مشکلات و خرابی های دیگر گوشی های این کمپانی حرف بزنیم ( البته گوشی galaxys8 تا کنون مشکلی را نشان نداده است.

میتوان گفت بیشتر مشکلاتی که باری گوشی های سامسونگ وجود داشته به غیر از مدلی که در آن  باطری گوشی ها دچار انفجار شده  اکثرا به دلیل استفاده ی نادرست کاربران بوده  که این مشکلات به دلیل ضربه خوردن و یا آب خوردن گوشی به وجود می آمده است ولی در پارهای از  اتفاقات خود گوشی نیز دچار اشکال شده است.اشکلاتی نظیر خرابی باطری و عدم نگه داری شارژ – خرابی در مدار آنت دهی آن و مشکلاتی از جمله عدم خواندن سیم کارت دیده شده است.

در مزکز تعمیرات گوشی های تلفن همراه با بهره گیری از امکانات پیشرفته و همچنین متخصصین در زمینه تعمیرات گوشی های سامسونگ میتوانیم هر نوع مشکلی را که برای  گوشی سامسونگ شما پیش آمده را برطرف نماییم . می توانید با یک تماس و بازگو کردن مشکلات گوشی موبایل خود راهنمایی های لازم در مورد  مشکل را به دست آورید.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس » لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران-میدان انقلاب -کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید