تعمیرات گوشی هوآوی

عیب یابی و تعمیرات تخصصی گوشی های هوآوی

هوآوی یک برند چینی است ، ولی صبر کنید میدانیم که وقتی اسم برند چینی به گوشتان می خورد از آن اجتناب می کنید ولی موضوع این است که چین ابزارهای بسیار قدرتمندی در زمینه الکترونیک است که به راحتی رقیبی قدرتمند براری دستگاه هایی نظیر دستگاه های آمریکایی است. بستگی دارد که شما جنس درجه چند بخرید و اینکه اصلا کدام برند چین ؟

در زمینه موبایل و تبلت و دنیای دستگاه های همراه برند های بسیار خوب چینی هستند که شما با داشتن یکی از ابزارها و دستگاه های آن برند پشیمان نخواهی شد.یکی از این برندها که خیلی ها از گوشی  و یا تبلت ان استفاده می کنند هوآوی  است.هرچند که هوآوی چندسالی است که خودش را ارتقاع داده و اخیرا محصولاتی باکیفیت بسیار بالا تولید و روانه بازار کرده است.برای  نمونه قصد داریم در این بخش به معرفی یکی از گوشی های هوآوی بپردازیم.

معرفی گوشی هواوی Ascend Mateتعمیرات گوشی هوآوی

گوشی تلفن همراه مدل Ascend Mate هوآوی دارای صفحه نمایش برگی است واندازه ی نمایشگر ان ۶ اینچ بوده که به عنوان تبلت موبایل نیزز از آن یا دمی شود.رزولوشن این صفحه نمایش ۷۲۰p می باشد است که شاید تا حدی در برابر دیگر گوشی ها کم  باشد. صفحه ی تاچ این گوشی که به صفحه تاچ Magic Touch ( لمسی جادویی ) معروف است این امکان را در  اختیار گذاشته که کاربران بتوانند حتی با دستکش هم با صفحه کار کنند که قابلیت خوبی است و این به دلیل حساسیت بسیار بالای صفحه تاچ است.این مدل گوشی دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است و پردازنده ی ان ۵٫۱ گیگاهرتزی چهار هسته ای پشتیبانی میشود و باطری  آن نیز ۴۰۵۰ میلی آمپری  می باشد.

تعمیرات تمامی مدل های گوشی هوآوی در این مرکز به صورت تخصصی انجام می شود و شما می توانید در صورت وجود ایراد در گوشی خود با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس » لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران-میدان انقلاب -کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید