تعمیرات گوشی سونی

تعمیرات تخصصی گوشی سونی

از گذشته همه ما نام سونی اریکسون را به یاد داریم که محصولات قدرتمندی را در زمینه ی تلفن های همراه ارائه می دادند. این دو شرکت که ادغام شرکت سونی و اریکسون بودند بعد از مدتی از هم جدا شده و در حال حاضر هر یک محصولات مجزای خود را تولید می کنند. در اینجا ما می خواهیم در باره ی گوشی های سونی صحبت کنیم و می توان گفت  که محصولات سونی از برترین محصولات بازار کامپیوتر و موبایل هستند.

ما اخیرا شاهد گوشی های بسیار زیبا از نظر ظاهری و قدرتمند در عملکرد هستیم و خیلی ها هم گوشی های چهار هسته ای  سونی را  داشته و از قدرت فوق العاده آن استفاده می کنند. برای نمونه  می خواهیم در این بخش در باره ی گوشی سونی مدل xperia z1 صحبت  کنیم.می توان گفت که در بخش طراحی شرکت سونی کاربران خود را شوکه کرده است. cpu 4 هسته ای Snapdragon 800  گوشی z1 سونی یکی دیگر از شگفتی های این مدل موبایل است که با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز کار میکند.از نظر دوربین نیز با لنز gو قابلیت ثبت تصویر در ابعاد ۲۰٫۷ مگاپیکسل از اصلی ترین های قابلیت گوشی سونی می باشد. نظر ظاهری نیز بسیار زیبا و سبک طراحی گردیده است که ابعاد آن ۱۴۴*۷۳٫۹ و ۸٫۳ میلی متر می باشد ، در رابطه با صفحه نمایش نیز باید گفت که Full Hd بوده و ابعاد آن نیز ۵ اینچ است.xperiaz1تعمیراتگوشی سونی

مهندسی انجام شده در رابطه با گوشی های سونی نیز بسیار دقیق و پیشرفته می باشد و به همین دلیل باید در زمان خرابیی باید افراد متخصص دستگاه را عیب یابی و تعمیر نمایند.مرکز تعمیرات گوشی  های همراه در زمینه تعمیرات گوشی های سونی تجربه ای فراوان داشته و به راحتی می تواند همه نوع مشکلات گوشی های سونی را برطرف کند ، مدل گوشی فرقی ندارد و در این مرکز تمامی مدل های برند سونی عیب یابی و تعمیر می گردد. اگر نگاهی به بخش آموزش تعمیرات موبایل در این وب سایت انداخته باشید میدانید که هر نوع ایراد و مشکلی مربوط به یک بخش از گوشی بوده که باید واحد مربوطه عیب یابی و تعمیر گردد به همین دلیل آشنایی کامل با ساختار و معماری گوشی و همچنین تجربه فراوان در زمینه تعمیرات از جمله ضروری ترین اطلاعات برای اشخاصی است که میخواهند موبایل را تعمیر کنند.

همان طور که گفته شد مرکز تعمیرات موبایل از جمله مراکز تعمیراتی می باشد که از افراد متخصصی و با  تجربه در زمینه تعمیرات موبایل  بهره می برد و همچنین دارای کارگاه های مجهز بوده که ابزارهای مناسب روند عیب یابی و تعمیرات را با سرعت بالاتری پیش می برد. در صورتی که گوشی سونی شما دچار اشکالاتی است میتوانید تماس گرفته و مشکل دستگاه خود را با تکنسین های مربوطه در میان گذارید.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس مراجعه » لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران-میدان انقلاب -کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

 

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید