رفع ایراد آنتن دهی گوشی های موبایل

آموزش عیب یابی و رفع مشکل مدار آنتن و RF – PF

خب راه های زیادی جهت عیب یابی مدار انتن موجود است که در این جا به یکی از ان ها اشاره می کنیم.مثال وقتی که مشتری مراجعه کرده و مشکل خود را پرش انتن بیان میکند شما برای اطمینان از این که آیا ما انتن خراب است یا خیر میتوانید این کار را انجام دهید. در ابتدا گوشی را خاموش کنید و باطری را در بایورید و اگر هم باطری خارج  نشود مهم نیست.سپس سیم کار را از گوشی خارج کرده و بدون سیم کارت گوشی را روشن نماید. بعد از روشن کردن گوشی شماره ی ۱۱۲ را شماره گیری کنید و به عبارتی با شماره ی ۱۱۲ تماس بگیرید ، اگر در این حالت  گوشی شما خاموش شد  و یا انتن خود را کلا از دست داد دلیل بر خرابی مدا انتن می باشد که در این حالت باید به صورت سخت افزاری به تعمیر مدار انتن بپردازید. 

راه دیگری که جهت عیب یابی و اطمینان از خرابی و ییا سلامتی مدار انتن وجود دارد این موضوع است که گوشی را به حالت عادی برگردانید و سیم کارت را در گوشی قرار دهید و گوشی را روشن نمایید و سپس در جایی قرار بگیرید که گوشی های دیگر انتن دهی خوبی دارند ف در این حالت به صورت دستی جستجوی شبکه کنید و اگر شبکه ای پیدا نشد دلیل دیگری  بر خرابی  مدار آنتن است. اصول تعمیرات مدار انتن گوناگون است که شما در این دوره ی آموزشی اصولات استاندارد و خلاقانه ای را جهت برطرف کردن مشکل آنتن دهی خواهید آموخت و می توانید مشکلات مدارد آنتن گوشی های موبایل را به راحتی برطرف نمایید منتها این که مدار آنتن دارای قطعات مختلفی از جمله تراشه ای  ( IC) مربوط به خود است که باید شما بتوانید ابنتدا قطعه ی معیوب را بیابید ( همان بحث عیب یابی ) و بعد از پیدا کردن قطعه معیوب بهتر است آن را عوض کنید.در برخی تعمیر گاه ها می گویند که می توان با یک هیت دادن مشکل را برطرف نمود و شاید موقتا جواب دهد ولی برای این که تعمیرات شما به درستی و خرابی بی بازگشت حل شود بهترین راه حل تعویض قطعه معیوب می باشد.

برای این که بدانید یک قطعه را به چه شکل از گوشی و برد جدا کنید و به سلامت قطعه ی دیگری را جایگزین نمایید نیازمند تمرین بسیاری است ولی همین تمرین نیز باید با دانش  کافی و دانستن اصول قطعه برداری انجام شود که در دوره های اموزشی تعمیرات موبایل شما این مباحث را به صورت کامل خواهی آموخت .

به عبارتی با اصولات قطعه برداری در انواع بردهای گوشی  موبایل – اصول پیدا کردن قطعات خراب – برداشتن و گذاشتن IC و….. را به خوبی خواهید اموخت و چون کلاس های  این دوره به صورت کاملا عملی با این مباحث درگیرخواهی شد و این نوع آموزش باعث می شود که قلق های تعمراتی را به دست آورید.

اطلاعات بیشتر : ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲

آدرس » تهران-میدان انقلاب -کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید