آموزش عیب یابی گوشی موبایل

آموزش عیب یابی خرابی های گوشی 

موبایل ها به دلیل استفاده ی بسیار زیادی که دارند بیشترین خرابی ها را برای ان ها شاهد هستیم نه به دلیل این که بیکیفیت باشند نه ، اتفاقا دستگاه هایی بسیار قدرتمند بوده و به راحتی بسیار از نیازهای ما را برطرف می کنند ولی به دلیل این که دائما همراه ما می باشند بیشتر در معرض ضربه خوردن – آب خوردن  و خرابی های نرم افزاری و سخت افزاری مختلف قرار می گیرند و به اینی دلیل آمار مراجعین برای تعمیرات موبایل بیشتر از دستگاه های دیگر است. البته از ان جایی که برادر گوشی موبایل یعنی تبلت ها هم امروزه وارد بازار شده اند و به مانند موبایل ها استفاده می شوند تبلت نیز مراجعه ی زیادی برای تعمیرات دارد.

از ان جایی که گوشی موبایل دستگاهی پرکاربرد است و نمی توان بدون آن زندگی کرد چون تمامی ارتباطات و اطلاعات ما با استفاده از ان ها انجام می شود وقتی دچارر خرابی شود همه میخواهند در کمترین زمان ممکن کار تعمیرات انجام شوند و در اینجا وظیفه ی تکنسین تعمیرکار است که با تخصص خود بتواند در زمانی کم و با کیفیت و دقت بالا کار تعمیرات گوشی را انجام دهد. چیزی که باعت سریع تر تعمیر شدن موبایل می شود عیب یابی ان است. شما وقتی موفق به تعمیر سریع و دقیق گوشی موبایل خواهی شد که خیلی زود و دقیقا به مشکل گوشی پی ببرید و بعد از خواهی توانست نسبت به برطرف کردن ان اقدام نمایید.

در دوره ی آموزش تعمیرات موبایل نیز این مبحث ( عیب یابی گوشی ) مهمترین مبحث در تعمیرات موبایل است و تمام تلاش برآن خواهد بود که شما بتوانید با استفاده از روش های دقیق و صحبح و اصولی به عیب یابی مشکل موبایل بپردازید. بعد از  اینکه به مشکل گوشی مورد تعمیر پی بردید تعمیرات  برطرف کردن ان کاری تقریبا راحت خواهد بود و میتوان گفت در تمامی دستگاه های الکترونیکی بخش عیب یابی است که بسیار سخت بوده و دقت بالایی نیاز دارد زیرا اگر عیب یک دستگاه تشخیص داده نشود و یا به درستی مشخص نشود تعمیرات آن  ممکن نخواهد بود.

در رابطه با تعمیرات موبایل نیز همان طور که گفته شد این ار صادق است و باید شما که قصد تبدیل شدن به تعمیرکار حرفه ای تلفن ههمراه را  دارید در این راه تلاش زیادی کنید تا به درستی بتوانید کار عیب یابی را انجام دهید. از ان جایی که ساختار کلی گوشی های موبایل به چندین مدار تفکیک شده است کار عیب یابی نسبت راحت تر شده است ، به عنوان مثال وقتی که یک گوشی مشکل شارژ شدن دارد و شارژ نمی شود قطعا به مدار تغذیه آن مربوط بوده و عیب یابی شما باید در این محدوده بوده باشد  و شارژ نشدن گوشی  مثال به بخش LCD بی ربط است و این اصولات و نکات مهم همان اطلاعاتی است که شما می توانید با استفاده از آموخته های خود به عیب یابی هر چه بهتر گوشی های تلفن همراه بپردازید.

اطلاعات بیشتر ————-  ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲

آدرس مراجعه »تهران-میدان انقلاب -کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید