تعمیرات آیفون ۱۵ پرو

خب در ابتدا باید بگوییم که بدنه ی هر دو گوشی آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو از آلومینیوم بوده و در مرحله ی جدید معرفی تغییرات چندانی از نظر ظاهری نخواهند داشت. در مراسمی که برای معرفی آیفون جدید اپل برگزار گردید بدنه براق و البته دوربین انقلابی اپل روی گوشی ها را معرفی کرد. آیفون ۱۵ پرو دارای دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در بخش پشت گوشی استفاده می کند.همچنین امکان استفاده از سنسور واید یا تله برای تصویر برداری وجود دارد.برای بزرگ نمایی ( زوم ) کار بران می توانند در برنامه ی دوربین و لمش مکان مخصوص استفاده نمایند و به حالت خود کار روی یخش فکوس  شده متمرکز باشند. ترکیب دو لنز دوربین در جهت عکس برداری در حالت portrait عمق ی برابر  دوربین های DSLR را فراهم می کند.یکی از دستورات کار شرکت اپل بهینه سازی فلش هم هست تا در تصویر برداری نور بهتری را برای سوژه ایجاد نماید.دوربین های این سری قابلیت پردازش ۱۰۰ میلیارد عملگر در ۲۵ میلی ثانیه را دارا می باشد.همچنین با استفاده از سیستم IOS 10  امکان تصویر برداری با فرمت RAW فراهم شده است.

صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ایفون ۱۵ پرو چیزی حدود ۲۵ درصد روشن تر نسبت به مدل های قبلی خواهد بود و این ادعایی است که اپل داشته است و طیف بیشتری از رنگ ها را پشتیبانی میکند.

و اما مشکلات و خرابی های آیفون ۱۵ پرو !تعمیرات آیفون 7 پلاس

در مدل آیفون ۱۵ پرو خوبختعنه تا به حال مشکلی در بخش انتن دهی مانند دیگر گوشی ها مشاهده نشده و سرعت انتقال دیتای خوب و قدرتمندی را دارا می باشد ولی متاسفانه در بخش دوربین ایفون ۱۵ پرو از کاربران گزاشاتی مبتنی بر وجود مشکل ارائه شده است. همان طور که در بالا ذکر شد این مدل از گوشی اپل دارای دو دوربین برای تصویر برداری با  عمق بیشتر و به حالت پرتره است و تنظیماتی را برای این نوع از عکاسی  ارائه می دهد. یکی از گزاشاتی را که هم دریافت شده زمانی است که کاربر هر دو دوربین گوشی را روشن میکند و در این زمان پیغامی که با آن مواجه می شود مبنی بر خنک بودن گوشی بوده و این درحالی است که گوشی اصلا داغ نیست .طبق بررسی های انجام شده این مشکل یک ایراد سخت افزاری می باشد. در برخی از وب سایت ها گفته شده است که در صورت بروز چنین مشکلی برای  شما بهتر است گوشی را به یکی از فروشگاه های اپل برده و در خواست کنید که با یک گوشی دیگر جایگزین و یکی دیگر به شما تحویل دهند، این در حالی است که با یک عیب یابی دقیق و هدفمند می توان ایراد آن را پیدا کرد که مرکز تعمیرات موبایل در این مورد  نیز می تواند به شما کمک کنند تا بدون داشتن پیام های ارور بی دلیل از گوشی خود استفاده نمایید.

در صورتی که با گوشی آیفون ۱۵ پرو خود به مشکل بر خورد کردید در صورت داشتن گارانتی تعویض حتما به فروشگاه برده و درخواست یک گوشی نو کنید ولی اگر به هر دلیل موفق نشدید مرکز تعمیرات گوششی های موبایل در خدمت شماست.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس » لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران-میدان انقلاب -کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

 

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید